X סגירה
 

טיסות לאוסטריה - טיסות זולות לאוסטריה

טיסה לאוסטריה - נופים וטבע מהיפים בעולם

קשה למצוא אנשים שיחלקו על כך שאוסטריה היא אחת המדינות היפות בעולם, בטח באירופה. לא קשה למצוא סיבות להגיע אליה: הערים עמוסות האטרקציות (בראשן וינה), הטבע עוצר הנשימה של זלצבורג וטירול, מגוון הפעילויות העצום לכל בני המשפחה, התרבות הענפה, האוכל המצוין ועוד.

מצא את מחיר טיסה מישראל לאוסטריה - במחיר אטרקטיבי >>

טסים לזלצבורג ומבקרים בגני מירבל
טסים לזלצבורג ומבקרים בגני מירבל
מרחק טיסה קצר

למרבה השמחה, אוסטריה נגישה מאד לישראלי שרוצה לראות את כל הטוב הזה: מרחק הטיסה מישראל לאוסטריה הוא בין ארבע לחמש שעות לרוב, כאשר היצע של טיסות לאוסטריה רחב בכל קנה מידה (זהו הרי יעד מבוקש מאד). יש יעדים זולים מזה לטיסות באירופה, אבל מצד שני מדובר על סכומים שהם באמת ובתמים סבירים בחלק הארי של המקרים.

תכנון החופשה באוסטריה

אוסטריה היא יעד נפלא לחופשה כל ימות השנה. בקיץ אפשר להנות מטרקים באזור זלצבורג או טירול, טיול טבע ונופש על שפת אגם ממנו נשקפת תמונה שהיא גלויה. בחורף אפשר להנות מחופשת סקי וספא בעיירות ציוריות שכאילו יצאו מתוך האגדה.

בעיר וינה אפשר לטייל בין הארמונות וכיכרות, מיבנים מרהיבים, מוזיאונים ואטרקציות, כמו גם להאזין לקונצרט ולהנות מבתי קפה ומסעדות משובחות. באתר אוסטריה תמצאו מידע מורחב וכלים שיעזרו לכם לתכנן את החופשה הבאה באוסטריה

מצא את מחיר טיסה מישראל לאוסטריה - במחיר אטרקטיבי >>

מבחר מגוון של טיסות לאוסטריה

באוסטריה יש מספר שדות תעופה חשובים: בוינה, בזלצבורג, בגארץ ובאינסברוק, אם כי טיסות ישירות מישראל מגיעות רק לאחד מהם, נכון לנקודת הזמן הנוכחית (וינה, כמובן).

ניתן לטוס לאוסטריה באמצעות חברות ישראליות: אל על מפעילה טיסות ישירות לוינה מספר פעמים בשבוע, כשגם ישראייר מציעה טיסות – בעיקר טיסות שכר (צ'ארטר). חלק ניכר מהטיסות נעשה על ידי חברת התעופה הלאומית של אוסטריה, Austrian Airlines, כשלצד זה גם חברות בינלאומיות אחרות מבצעות טיסות למדינה הנכספת.

שימו לב שלא מעט מהטיסות האלה הן טיסות קונקשן, עם עצירת ביניים ביעד כלשהו במזרח התיכון או באירופה. טיסות אלה יהיו מצד אחד זולות יותר, אבל מצד שני ארוכות, תלוי במשך העצירה. לא תמיד הפער במחירים מצדיק את עצירת הביניים, אבל יש מצבים שכן. מומלץ בכל מקרה לבדוק את כל האפשרויות לפני שמקבלים החלטה, לכאן או לכאן.

שדה התעופה בוינה: שער הכניסה המרכזי למדינה

טיסות לוינה - רוב הטיסות היוצאות מישראל, במיוחד הישירות, מגיעות לשדה התעופה של בירת אוסטריה, וינה. שדה התעופה של העיר, וינה שווכאט (Schwechet, או פשוט Vienna International Airport), הוא העמוס באוסטריה: עשרות מיליוני נוסעים שעוברים בו בשנה, יחד עם ארבעה טרמינלים, יעידו על כך. עם זאת בגודלו הוא מעט קטן ביחס לשדות תעופה ראשיים אחרים באירופה.

שדה התעופה נמצא למעשה בעיר בשם שווכאט, כ-18 קילומטרים מדרום לוינה, כשניתן להגיע ממנו לעיר במספר דרכים. רכבות יוצאות ממנו לוינה אחת לחצי שעה בערך – רכבות CAT . יש גם רכבות זולות יותר אבל מעט יותר ארוכות של רשות הרכבות הלאומית. ניתן להגיע לעיר באמצעות אוטובוסים, מוניות או רכב שכור, בחירה פופולארית באוסטריה.

שער התעופה בזלצבורג: ניתן לטוס, אבל לא ישירות

טיסות לזלצבורג : שדה התעופה של זלצבורג, Salzburg Airport, הוא השני בגודלו באוסטריה. למרות שכיום לא מגיעות אליו טיסות ישירות מישראל, (נתון שאמור להשתנו בקרוב) עדיין ניתן לטוס אליו בטיסת המשך מוינה, או בטיסה מאחד היעדים האחרים באירופה. השדה כולל שני טרמינלים, כשההגעה ממנו לזלצבורג העיר ממש לא מורכבת: שדה התעופה נמצא ארבעה קילומטרים בלבד מערבית מהעיר.

תוכלו לעשות את הדרך משדה התעופה לזלצבורג עצמה בכמה דקות של נסיעה: דרכי ההגעה לעיר הן רכבת, אוטובוס, מוניות וכמובן שגם כאן – רכב שכור.

טסים לווינה ומבקרים בארמון הופבורג
טסים לווינה ומבקרים בארמון הופבורג
 

כתבות שאולי יעניינו אותך