X סגירה
 

ריהאנה - Rihanna

ריהאנה חוויה מוסיקלית שאסור לפספס

קשה להאמין שריהאנה פנטי (Rihanna Fenty) רק בת 28. בגילה הצעיר היא הספיקה המון והגיעה להישגים שגם זמרים שנמצאים שנים רבות על הבמה לא תמיד מגיעים. כל שבעת האלבומים הגיעו לאחד מעשרת המקומות הראשונים במצעד האלבומים של ארה"ב. יותר מעשרה שירים שלה גם הגיעו למקום הראשון במצעד הפזמונים האמריקאי.

הצלחתה של ריהאנה יצאה הרבה מעבר לגבולות המוזיקה כאשר הטיים מגזין הכריז עליה כאחת ממאה האנשים המשפיעים ביותר בעולם! והיא דורגה גם במקום הרביעי כאחת הנשים המשפיעות ביותר וכאחת המוזיקאיות המשפיעות ביותר. בקיצור, ריהאנה קצרה המוני תארים בכלל וביחס לגילה הצעיר בפרט.

הופעה של ריהאנה היא חוויה צבעונית וססגונית מלאה בקצב, מוזיקה וריקודים. ריהאנה היא רב תחומית ווירטואוזית ומזכירה גם זמרות ענקיות כמו מדונה בשפע הכריזמה שלה והיכולת שלה לסחוף קהל.

כרטיסים להופעה של ריהאנה - הזמינו עכשיו >>

ריהאנה בהופעה
ריהאנה בהופעה
קצת על  ריהאנה

ריהאנה נולדה בברבדוס והחלה את הרומן העצום שלה עם הבמה כבר בגיל 15 כאשר גילה אותה המפיק המוזיקלי אוון רוג'רס. לאחר מכן היא החלה לעבוד עם הראפר ג'יי. זי ומכאן הכל החל להתגלגל בקצב מסחרר. ריהאנה משלבת במוזיקה שלה פופ, רגאיי, היפ הופ ועושה מהם את המוזיקה הייחודית לה. גם הדמות הצבעונית שלה מוסיפה הרבה פלפל ואת היכולת להיות מהאמנים הנמכרים ביותר בעולם.

כרטיסים להופעה של ריהאנה - הזמינו עכשיו >>

הופעה של ריהאנה

ריהאנה יוצאת לסיבוב הופעות ברחבי אירופה, סיבוב הופעות שיעבור דרך אמסטרדם, לונדון, מילאנו, פריז ועוד. אין ספק כי הופעה ססגונית של ריהאנה באחת מבירות האופנה והתרבות העולמיות היא חוויה כפולה. ריהאנה, בתור מעצבת אופנה (כן, גם באופנה היא מבינה דבר או שניים...) ידעה לאן להגיע וההופעות יהיו בהתאם

 

כתבות שאולי יעניינו אותך